Για ένα ρωμαλέο νεοεθνικιστικό κίνημα [Νο 2: Ιδεολογία]

Γράφει ο Λευτέρης Πανούσης

Απαραίτητη προ-σημείωσις

 

Τα πάντα όσα γράφονται και θα γραφτούν στα κείμενα της σειράς: “Για ένα ρωμαλέο εθνικιστικό κίνημα”, είναι προσωπικές μου απόψειςκαι δεν αποτελούν θέσεις κανενός πολιτικού κόμματος.

Ωστόσο τα κείμενα αυτά, μαζί με τα τυχόν σχόλια των αναγνωστών, θα τεθούν υπ’ όψιν του Συντονιστικού  Συμβουλίου της Εθνικης Λαϊκής Συνείδησης [ΕΛΑΣΥΝ] ώστε να συμβάλουν στη δημόσια διαβούλευσηπου έχει ήδη δρομολογήσει το κίνημα, στην πορεία προς το 1ο Ιδρυτικό του Συνέδριο και τον ανοιχτό, δημοκρατικό σχεδιασμό των ιδεολογικών, πολιτικών, κοινωνικών, οικονομικών και πολιτισμικών προγραμμάτων.

Είναι στο χέρι μας να συμβάλλουμε στη χάραξη μιας πορείας, που μας αφορά όλες/ους… 

Εισαγωγή: Γιατί νεοεθνικισμός και όχι εθνικισμός;

 

Ο παραδοσιακός ευρωπαϊκός εθνικισμός στον καιρό του, στόχευε κυρίως στην ανάδυση ανεξάρτητων εθνών/κρατών, μέσα από τα πολυεθνοτικά, πολυφυλετικά και ενίοτε πολυθρησκευτικα μορφώματα των υπό κατάρρευση αυτοκρατοριών του 19ου-20ου αιώνα [π.χ. Αυστροουγγρική αυτοκρατορία, Βρετανικη αυτοκρατορία, Οθωμανικη αυτοκρατορία κ.λπ.]

Το έργο του δηλαδή δεν ήταν κατακτητικό ούτε ταξικό αλλά κυρίως ήταν εθνικοαπελευθερωτικό.

Γι αυτό και δεν πρέπει διόλου να συγχέεται ο εθνικισμός με τον μεγαλοϊδεατισμό ή τον ιμπεριαλισμό ή την αποικιοκρατία ή τον μιλιταρισμό, όπως θέλουν να πείσουν τις μάζες, οι προπαγανδόροι της μαρξιστικής και νεομαρξιστικής αριστεράς.

 

Η τελευταία ευρωπαϊκή αυτοκρατορία, η σοβιετικη, έπεσε τον Νοέμβριο του 1989, επιτρέποντας έτσι να αναδυθούν και νέα ανεξάρτητα έθνη/κράτη, συχνά μέσα από σφαγές και πολέμους, που απέδειξαν πόσο αβάσιμη ήταν η μαρξιστική ιδεοληψία, ότι τάχα μου τα έθνη θα εξαφανιστούν, μόλις εξαφανιστούν και οι ταξικές/οικονομικες δομές που τα “γέννησαν”

Η ίδια η ζωή απέδειξε ότι έθνη όπως της Σερβίας, της Ουκρανίας, της Κροατίας, της Λευκορωσίας κ.λπ. οχι μόνο δεν είχαν εξαφανιστεί κάτω από την μπότα των σοβιέτ αλλά αντιθέτως η σπίθα έκαιγε έτοιμη να δώσει τη φωτιά, όταν παρουσιάστηκαν οι κατάλληλες συνθήκες.

Αυτός ο ιστορικός κύκλος όμως έκλεισε. Και μαζί του έκλεισε και ο ιστορικός ρόλος του παραδοσιακού εθνικισμούή του φασισμού ή του ναζισμού ή του σοβιετικού σοσιαλισμού, που ήκμασαν καθ ‘ολη τη διάρκεια του “συντομου 20ου αιώνος” [1914-1989], για να υιοθετήσω τον πετυχημένο όρο του [μαρξιστη] ιστορικού Ερικ Χοπσμπάουμ…

 

Σήμερα οι φρουροί των εθνών, έχουν να απαντήσουν σε πολιτικοκοινωνικές προκλήσεις εντελώς διαφορετικής φύσεως, οι οποίες δεν υπήρχαν στην εποχή του Ίωνα Δραγούμη ή του Περικλή Γιαννόπουλου.

Τέτοιες είναι λόγου χάριν η λαθρομετανάστευση, η αντικατάσταση των ευρωπαϊκών λαών από αφροασιατικές μάζες η βίαιη επιβολη της Πανθρησκειας ή η ολοκληρωτική ισοπέδωση όλων των συλλογικων ταυτοτητων που χαρακτηριζουν τον κοσμο του λευκου ανθρωπου – ακομα και της πιο αρχεγονης, αυτης του φυλου.

Μιλωντας λοιπον για νεοεθνικισμό, δεν εννοούμε τίποτε άλλο παρα τη μετεξέλιξη του παραδοσιακού εθνικισμού που, ωστοσο, έχει μπροστά του το βαρύ έργο να θέσει τα νέα πολιτικά προτάγματα, που θα απαντούν στις νέες πολιτικές/κοινωνικές προκλήσεις, τις οποίες βανει στα έθνη η εκολαπτόμενη Πλανητικη Παν-εξουσία, με διακυβευμα την τελικη εξαφανιση τους…

Διότι ο κίνδυνος να αντικατασταθουν στο συνολο τους οι παλιες αυτοκρατοριες, τις οποιες διελυσε ο παραδοσιακος εθνικισμος, απο μία νέα Πλανητική Αυτοκρατορία, που θα επιβάλλει το μέγιστο του ελέγχου Σκέψης και Δράσης, από κάθε προηγούμενη σατραπεία της ιστορίας, δεν είναι μόνον ορατός.

Είναι ήδη δρομολογημένος.

Ποιοι είναι – ή, πιο σωστά, ποιοι θα μπορουσαν να είναι – οι βασικοί ιδεολογικοί αρμοί ενός σύγχρονου νεοεθνικιστικού κινήματος;

Κατα τη γνώμη μου, η ιδεολογική ταυτότητα ενός ελληνικού νεοεθνικιστικού κινήματος θα έπρεπε να στηρίζεται σε 4 κύριους άξονες, εκ των οποίων οι δύο πρώτοι δεν υπήρχαν καν στην εποχή του παραδοσιακού εθνικισμού.

– Την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, του λαθρεποικισμού και της λαθροεισβολής

– Την προστασία των συλλογικών ταυτοτήτων τη φυλής και του έθνους μας, με πρώτη και καλύτερη την αρχέγονη ταυτότητα του φύλου, η οποία απειλείται από τους μηχανικούς ελέγχου του νου, της Πλανητικης Παν-εξουσίας

– Την προστασία της συλλογικής μας μνήμης, ιστορικής, θρησκευτικης, πολιτισμικής και εθνικής

– Την προστασία της ελευθερίας της σκέψης και της έκφρασης και τη θέσμιση πραγματικά δημοκρατικών θεσμών, που θα επιτρέπουν στον γνήσιο Έλληνα πολίτη, και μόνο σε αυτόν, τη συμμετοχή του στις αποφάσεις που τον αφορούν.

  1. Λαθρομετανάστευση, λαθρεποικισμός και λαθροεισβολή

Αυτή την ιστορική στιγμή, η λαθρομετανάστευση, ο λαθρεποικισμός και η λαθροεισβολη, με παράλληλο κίνδυνο την ισλαμοποίηση της Ευρωπης και την αντικατάσταση των ευρωπαϊκών λαών από μία μιγαδική ευραραβική ράτσα, είναι το υπ’ αριθμόν 1 πρόβλημα της Ευρώπης και ταυτόχρονα η αναγκαία και ικανή συνθήκη, ώστε να τελεσφορήσει το σχέδιο της Πλανητικης Παν-εξουσίας, για την οριστικη εξαφανιση των εθνων/κρατων.

Δεν χωράει αμφιβολία ότι το βασικότερο πολιτικό πρόταγμα όλων των νεοεθνικιστικών κομμάτων, είναι η αντιμετώπιση των αφροασιατικών ορδών, που εξαπλώνονται ραγδαία απ’ άκρη σ΄ακρη της ηπείρου μας.

Και φυσικά δεν υπάρχει στην πράξη κανένα πατριωτικό, εθνικιστικό ή νεοεθνικιστικό κίνημα, που να μη το θέτει ως προτεραιότητα. Από τον Νάιτζελ Φάραντζ, ως τη Τζόρτζια Μελόνι και από το AfD ως το Fιdesz, σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, έχει ήδη αρχίσει να αναπτύσσεται ένα ισχυρό αντιϊσλαμικό, αντιμεταναστευτικό ρεύμα, στο οποίο μάλιστα εντάσσονται κόμματα με πολύ διαφορετικά οικονομικά προγράμματα [φιλελεύθεροι και κεϋνσιανιστές, συντηρητικοί και ριζοσπάστες] πράγμα που αποδείχνει και το πόσο επείγουσα είναι η αντιμετώπιση του, ώστε να συνενώνει αριστερούς όπως ο κ. Καραμπελιάς και νεοφιλελεύθερους, όπως ο κ. Τζήμερος.

Ήδη, στο προσχέδιο της Ιδρυτικης Διακηρυξης της Εθνικης Λαϊκης Συνείδησης [ΕΛΑΣΥΝ] γίνεται μνεία της αντιμεταναστευτικής και εθνοκεντρικης πολιτικης του κόμματος.

Από την Ιδρυτικη Δακηρυξη της ΕΛΑΣΥΝ

 

  • Στην επιβολή αυστηρότατων ποινών που θα εφαρμόζονται απαρέγκλητα για ειδεχθή εγκλήματα, την επαναρρύθμιση του δικαιώματος άμυνας του πολίτη εντός της ιδιοκτησίας του, την άμεση απέλαση αλλοδαπών εγκληματιών, την εισαγωγή λειτουργικού και αξιόπιστου σωφρονιστικού συστήματος και τη διεύρυνση του ορκωτού συστήματος στο σύνολο των κακουργημάτων και στα σοβαρότερα πλημμελήματα, με στόχο την πραγματική αξιοποίηση του λαϊκού περί δικαίου αισθήματος του πολίτη από την Δικαιοσύνη.
  • Στον επαναπροσδιορισμό της εξωτερικής πολιτικής με χαρακτήρα εθνοκεντρικό.

Η συμμετοχή στους Διεθνείς και Υπερεθνικούς Οργανισμούς δεν αποτελεί πανάκεια αλλά συντελείται με μοναδικό γνώμονα το εθνικό συμφέρον.

 

  • Την επαναπροώθηση όλων των λαθρομεταναστών καθώς και τον πλήρη έλεγχο νομιμότητας όσων απέκτησαν έγγραφα την τελευταία δεκαετία.
ΘΕΣΕΙΣ

Θα ήταν ευχης έργον αν εμπλουτιζονταν και με αλλες σημαντικες πολιτικες προτασεις, οι οποίες θα στόχευαν…

– Στον άμεσο περιορισμό των μεταναστευτικων ροών, τόσο από ξηράς [π.χ. Έβρος] οσο και απο θαλασσης

– Στον αυστηρο διαχωρισμό των προσφύγων, από τους λαθρομετανάστες, τους λαθρεποικους και τους λαθροεισβολείς.

Μηδενική ανοχή στους τελευταίους και αποτελεσματικός έλεγχος της Ε΄ φάλαγγας του Ισλαμ, που τείνει να μετατρέψει τη χώρα μας σε στρατηγείο του Προφήτη.

– Παύση όλων των εργασιών και διεργασιών, για την ανεγερση νεων τζαμιων και οριστικο τελος στη λειτουργια του τεμενους στον Βοτανικό

– Νέα αυστηρότατη νομοθεσία για τη χορηγηση ιθαγενειας ή υπηκοότητας σε αλλοδαπους και παύση όλων των εποδοματων και προνομιων που παρεχει το ελληνικο κρατος σε λαθρεποικους.

– Οι Ελληνες να προηγουνται σε καθε κρατικη υπηρεσια, δημοσιες υπηρεσιες, νοσοκομεια, παιδικοι σταθμοι κ.λπ. καθως και στα προγραμματα στεγασης αστεγων.

Ουτε ενας αλλοδαπος δεν θα δικαιουται στεγη, αν πρωτα δεν στεγαστει και ο τελευταιος Ελληνας αστεγος.

Και πρώτα απ όλα, κατάργηση όλων των λεγομενων “αντιρατσιστικων νόμων” που δεν ειναι τιποτε αλλο παρα μηχανισμοί ελέγχου και απαγορευσης της Σκεψης και της Εκφρασης.

Εδώ πιστευω ότι θα πρέπει να υπερτονιστουν οι θεσεις του κομματος, που θα εγγυώνται στους πολιτες τα εξής…

– Τα νεοεθνικιστικα κόμματα δεν είναι ρατσιστικά. Δεν θεωρουν τις αλλες ανθρωπινες φυλες ή τα αλλα εθνη ως κατωτερα του Ελληνικου εθνους αλλα αντιθετως σεβονται την ανεξαρτηδια τους και τον πολιτισμο τους,

Απλως προστατευουν την πατριδα τους και τον κοσμο τους, οπως ακριβως επραξε ο Οδυσσεας επισγρεφοντας στο σπιτι του, στην Ιθακη και το βρηκε κατειλημμένο απο τους μνηστήρες…

– Τα νεοεθνικσιτικα κομματα ειναι κατα της βιας, αμεσης ή έμμεσης και δεν υπαρχει καμια περιπτωση να εξαπολυσουν πογκρομ κατα αλλων φυλετικων ή θρησκευτικων ομαδων.

Θα καθαρισουμε τη χώρα, με μονο όπλο μας τη νομιμοτητα.

Αλλωστε οι πρωτες ημερες στη εξουσια του κ. Χρυσοχοίδη, οταν έριξε το τυρακι στους Ελληνες, απεδειξαν ποσο ευκολο ειναι να τιθασευτουν οι ΜΚΟ, οι καταληψιες, οι ρουβικωνες, οι αλληλλεγγυοι και οι πασης φυσες πολιτικοι αλιγατορες, που παχαινουν εις βαρος του ελληνικου λαου. Αρκει φυσικα να υπαρχει πολιτικη βουληση και δεν χρειαζεται ουτε βία, ούτε αστυνομοκρατία…

  1. Συλλογικες ταυτότητες – ομοφυλοφιλια, ομοφυλα ζευγαρια, υιοθεσια παιδιων…

Η θεωρια της πολιτικης ορθοτητας και το πνευματικο δηλητηριο της Σχολης της Φραγκφουρτης, πότισαν βαθιά την γηρασμενη βιοφυλετικα Ευρωπη, σε βαθμό αυτοχειρίας της.

Ήδη από τη δεκαετία του 1960, είχαν αρχίσει οι βαθιές μεταβολές στο συλλογικό ασύνειδο των Ευρωπαίων, που τους γέμιζαν ενοχές επειδή ήταν λευκοί, επειδή ήταν ετεροφυλόφιλοι, επειδή ήταν πατριώτες και επειδή ήταν χριστιανοί.

Στις μέρες μας οι ευρωπαϊκές μάζες, άνδρες και γυναίκες, τείνουν πλέον να πιστέψουν ότι κάθε είδους συλλογικη ταυτότητα οδηγεί εν τέλει σε σφαγές, σε σταυροφορίες και σε ρητορικές μίσους και οτι θα πρέπει να εξαλειφθεί από προσώπου γης.

Απέναντι σε ένα ρωμαλέο και άκρως ιμπεριαλιστικό Ισλαμ, οι Ευρωπαίοι συμπεριφέρονται σαν χαμένοι ναυαγοί, που λησμόνησαν πια ακόμα και το όνομα τους!

Η συλλογικη ταυτότητα του φύλου [αρσενικό – θηλυκό] η πιο αρχέγονη του ανθρωπινου οντος, εκφρασμένη ρητά σε κάθε πολιτισμό [άρρεν-θήλυ, Γιν-Γιανγκ, Λιγκαμ-Γιονι κ.ο.κ.] θεωρείται πλέον έγκλημα τιμωρούμενο απο τους αντιρατσιστικους νομους.

Στη θέση του βιολογικου φυλου [sex] η θεωρια της πολιτικης ορθοτητας τοποθετει το κοινωνικο φύλο [gender] ενώ οι αρχετυπικοί όροι: “Πατέρας-Μητέρα” αντικαθίστανται από το Γονέας 1 και Γονέας 2.

Σε αυτη την ισοπέδωση του ανθρωπου, θα πρεπει κατα τη γνωμη μου να αντισταθουν παντι τροπω τα νεοεθνικιστικα κινηματα [και το καμουν σε ολη την Ευρωπη]

Η προστασία και η διατηρηση των παραδοσιακων συλλογικων ταυτοτητων του φυλου, πρεπει να τεθει ως αμεση προτεραιοτητα τόσο της σημερινης διανοησης, οσο και των πολιτικων της εκφραστων.

Εδω όμως πρεπει να προσεχθει ιδιαιτερως η λεπτη διάκριση μεταξυ της προστασιας της συλλογικης ταυτοτητας του φυλου και των ομοφοβικών συνδρόμων, που μπορουν να οδηγησουν σε ολεθρια αποτελεσματα.

Σε ολα [ανεξαιρετως] τα συγχρονα νεοεθνικιστικα ευρωπαϊκα κινηματα, τίθεται ξεκάθαρα ο διαχωρισμός μεταξύ της αντιμετώπισης της ομοφυλοφιλίας και της αντιμετώπισης της συλλογικης ταυτότητας του φυλου.

Και ενώ στο ζήτημα των ομοφυλοφιλικων σχεσεων [παντα βεβαιως μεταξυ ενηλικων και με δεδομενη την αμοιβαια συμφωνια] υπαρχει απολυτη και αδιαμφισβητητη αποδοχη, καιεπισης προστασια των δικαιωματων των ομοφυλοφιλων,σε βαθμό ώστε πολλα νεοεθνικιστικα κομματα να εχουν ομοφυλοφιλα ατομα σε νευραλγικες θεσεις της ηγεσιας τους – απο την αλλη όμως αρνουνται κατηγορηματικα να αποδεχτουν την εξαφανιση του φυλου, μεσα απο την θεσμιση των ομοφυλων ζευγαριων και προπαντος την εφιαλτικη υιοθεσια παιδιων απο ομοφυλα ζευγαρια [δεν θα πρεπει να συγχεεται με την εξωσωματικη γονιμοποίηση στην οποια καταφευγουν πολλα ζευγαρια λεσβιων]

Και αυτο κατα τη γνωμη μου πρεπει να πραξουν και τα ελληνικα νεοεθνικιστικα κινηματα, που απλως αποφευγουν να θιξουν το ζητημα.

Η ομοφυλοφιλία δεν θα πρέπει να στιγματιζεται ως ψυχοσωματικη ασθενεια αλλα ως σεξουαλική επιλογη και προφανως ο καθεις/μία θα μπορει να είναι ελευθερος να διαθεσει το σωμα του, οπως του γουσταρει.

Απο την αλλη όμως θα πρεπει να ειναι ξεκαθαρο, ότι η ελευθερη σεξουαλικη επιλογη της ομοφυλοφιλιας, δεν ειναι ταυτόχρονα και άρνηση της αρχεγονης ταυτοτητας του φυλου, η οποια θα πρεπει να προστατεύεται.

Ομοφυλοφιλικη σχέση σημαινει σχέση μεταξύ ομοφύλων, και σε καμια περιπτωση προσπελαση του βιολογικου φυλου, το οποιο ειναι τάχα μου στην επιλογη του καθενος να το δεχτει ή να το απορριψει.

Γι αυτό και νόμοι όπως η προαιρετική επιλογή του φυλου και μαλιστα απο ανηλικα άτομα, όπως το νομικο τερατουργημα που περασαν οι ροζοκοκκινοι πολιτικοι συμμοριτες, πρεπει να καταργηθουν.

Ως εκ τουτου, δεν θα πρεπει να υπαρχει καμια ανοχησε φιεστες που προσβαλουν την ιδια την εννοια της ομοφυλοφιλιας, οπως λογου χαριν τα gay prides και οι δημοσιες ασχημίες των gay οργανωσεων.

Ολα αυτα εξευτελιζουν τους ιδιους τους ομοφυλοφιλους, οπως το ερμηνευουν και οι πιο λογικοι αναμεσα τους.

Και συνακόλουθα θα έπρεπε να απαγορεύεται και η υιοθεσία παιδιών απο ομοφυλα ζευγαρια, εφοσον αποδεχόμαστε ότι η μορφή της πυρηνικης οπικογενειας πρεπει να ειναι: πατερας-μητερα-παιδια, και οτι αυτες οι υπαρκτικες καταστασεις του όντος, δεν ειναι δημιουργημα μιας οποιασδηποτε κοινωνιας αλλα του Δημιουργου των Οντων.

Εξόν φυσικά απο τις ολεθριες επιρροες στην ψυχοσωματικη αναπτυξη ενος παιδιου, που μεγαλωνει σε μια “κοινωνικη ομαδα”, οπου το πατρικο και το μητρικο προτυπο δεν ειναι κατα την “θειαν τάξιν” αλλα τους κατα συνθηκην κοινωνικους και σεξουαλικους ρολους…

Και επιμένω στο θέμα της αντιμετώπισης της ομοφυλοφιλίας απο ενα ρωμαλεο νεοεθνικιστικο κίνημα, διότι οι ομοφυλοφιλοι ανδρες και γυναικες αποτελουν ενα σημαντικοτατο ποσοστο των ευρωπαϊκων κοινωνιων και, ενω θα έπρεπε να ειναι οι εν δυνάμει πρώτοι και φανατικότεροι υποστηρικτέςτων πολιτικων κινηματων που εναντιωνονται στην ισλαμοποιηση, εχουν καταντησει οι πιο φανατικοι μας εχθροι, επειδη ακριβως φοβουνται μηπως τους συμπεριφερθουμε εν τελει σαν τους ναζηδες!

Οι σοβαροι ομοφυλοφιλοι [εξον φυσικα απο τα σουργελα που προβαλει η βιομηχανια του θεαματος] γνωριζουν πολυ καλα οτι, ετσι και επιβληθει η σαρία σε μια ευρωπαϊκη πολη, οι ιδιοι θα βρεθουν σε κανενα χαντακι με κομμενο το λαιμο τους!

Αν τα νεοεθνικιστικα κομματα καταφερουν να πεισουν ολους αυτους τους ανθρωπους, για το οτι δεν εχουν καμια σχεση με τα ες-ες και τους ημιπαραφρονες των ταγματων εφοδου, τοτε θα εχουν βρει σε αυτη την πολυπληθεστατη κοινωνικη ομαδα, τον καλυτερο φυσικο συμμαχο τους.

Προς αποδειξιν αναφερω την επιτυχια του κομματος “Εθνικος Συναγερμος” της κ. Μαριν Λεπεν, που έχει κατορθώσει να φέρει μεγαλο τμημα της ομοφυλοφιλικης κοινοτητας προς το μερος της, φτανοντας στο σημειο να έχει για χρονια στο κομμα της, εναν ομοφυλοφιλο αντιπροεδρο!

Για να μην σας πω ότι ο πατερας της “θεωριας της αντικαταστασης” και φανατικος πολεμιος του ισλαμικου φονταμενταλισμου, ο φιλοσοφος Ρενω Καμυ, είναι ομοφυλόφιλος!

Ιδου λοιπον ένα πεδίο, στο οποίο ένα νεοεθνικιστικό κόμμα θα μπορούσε να κερδισει μεγαλες μαζες νεων ψηφοφορων, αν εκαμε το τολμημα να αναθεωρησει τον παραδοσιακο εθνικισμό του, με βαση τα νεα δεδομενα και τις συγχρονες κοινωνικες μεταβολες, που συνεβησαν κατα τη διαρκεια του συντομου 20ου αιωνα…

  1. Προστασία της συλλογικής μας μνήμης, ιστορικής, θρησκευτικης, πολιτισμικής και εθνικής – Ελλάδα και Ορθοδοξία

Ήδη στο προσχεδιο της Ιδρυτικης Διακηρυξης της ΕΛΑΣΥΝ διαβαζουμε…

  • Στην υλοποίηση της επιταγής του ισχύοντος Συντάγματος περί παιδείας των Ελλήνων, με την διεύρυνση της διδασκαλίας της αρχαίας ελληνικής σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, την καθιέρωση της Ιστορίας ως κυρίου μαθήματος και την εμβάθυνση του ορθοδόξου θρησκευτικού αισθήματος των Ελλήνων. Θεσμοθέτηση ιδιωτικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και θεσμική ενίσχυση για την δημιουργία ανεξάρτητων Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από την Ορθόδοξη Εκκλησία, τους Δήμους, τα Τεχνικά Επιμελητήρια κλπ.

Φαινεται λοιπον καθαρα η προθεση το κινηματος ωστε η παρεχομενη Παιδεια στα Ελληνόπουλα να ειναι εθνοκεντρικηκαι οχι εθνομηδενιστικη, οπως την εχουν καταντησει τα καθεστωτικα κομματα και οι εγχωριοι εργολαβοι των Παγκοσμιων Νονων.

Εδώ θα πρέπει να τονιστεί και ο καταστροφικός ρόλος μιας μεγάλης μερίδας εκπαιδευτικών, που έχουν εξελιχεί στους πιο στυγνούς προπαγανδόρους της Πλανητικης Παν-εξουσίας, καθώς και η γλοιώδης συμπόρευση από τους λεγόμενους “οικουμενιστές” κληρικούς και θεολόγους, που επιχειρούν ύπουλα, μέσα από τα σχολικά βιβλία και την “πανθρησκευτικη” κατήχηση, να ενδοβαλλουν στις ψυχες των μικρων [και αρα απροστατευτων μαθητων] τις αρχες της πολιτικης ορθοτητας.

Πέραν αυτών θα πρέπει να τονιστεί ιδιαιτέρως η αμφιμονοσήμαντη συνάρτηση του ελληνικού νεοεθνικισμού, με την ελληνορθοδοξία.

 

Δεν υπάρχει κανένα άλλο ευρωπαϊκό έθνος, πλην του δικού μας, που η εθνική του ιστορία, να ταυτίστηκε σε τέτοιο βαθμό, με τη θρησκευτική του πίστη.

Η ελληνορθοδοξία δεν είναι απλώς η επικρατούσα στατιστικά πίστη των γνησίων Ελλήνων, είναι και ο άξονας γύρω από τον οποίο περιστράφηκαν μυριάδες εθνικοι μας αγώνες.

Οι ρωμαιοκαθολικοί παραδείγματος χάριν, λατρεύουν επισης την Παναγία αλλά μόνον ως Θεότητα. Και οι Ευαγγελιστές προσκυνούν τη Χάρη της Παρθένου αλλά μέχρις εκεί.

Για εμάς τους Έλληνες όμως, η Παναγία δεν είναι μόνον η Θεοτόκος ή το αιώνιο αποτύπωμα της Αγνότητας.

Είναι και η Υπέρμαχος Στρατηγός!

Μια κατηγορία της θηλυκής υπόστασης του Θεού [του όντως Όντος] που δεν υφίσταται σε κανένα άλλο έθνος. Για να μην αναφέρω τη σιαμαία συγκόλληση μεταξύ των αγώνων του έθνους και μιας μερίδας του ορθόδοξου κλήρου.

Συνεπώς εμείς οι Έλληνες  θα πρέπει να ενσωματώσουμε αυτή την ειδοποιό διαφορά της δικιάς μας Πίστης, στο σύμπλοκο των ιδεολογικών μας μανιφέστων, που χαρακτηρίζουν την εθνική, πατριωτική, πολιτική ιδεολογία μας.

Φρονω ότι ένα ελληνικό νεοεθνικιστικό κίνημα δεν μπορεί να αφήσει απέξω την ελληνορθοδοξία, για κανένα λόγο.

Η σχέση ελληνικού εθνικισμού, νεοεθνικισμού ή πατριωτισμού με την ελληνορθοδοξία, είναι αμφιμονοσήμαντη.

Και επιπλέον, εμείς οι Έλληνες πρέπει επιτέλους να παψουμε να ειμαστε τοσο χουβαρνταδες με την ιστορία μας και να σταματήσουμε να χαριζουμε στους ξενους, τις δικες μας εθνικες σαρκες, οπως χαρισαμε τη Μακεδονια μας!

Πρέπει να το καταλαβουμε πρωτα εμεις οι ίδιοι ότι ο Ελληνισμός είναι ένα πολιτισμικό και ιστορικό Συνεχές, που εξελίσσεται δίχως διακοπές, από τον καιρό των μινωϊτων μέχρι σήμερα. Η αρχαιότητα μας, οι ελληνιστικοί μας χρόνοι, το Βυζάντιο – όλα είναι κομμάτια του Ελληνισμού – και αποτελεί εθνικό έγκλημα να τα διαφορίζουμε, χαρίζοντας το ένα ή το άλλο, στους πολιορκητές του Πολιτισμού μας!

Να τι θα πρέπει να διδάσκει στα ιδεολογικά του μανιφέστα ένα νεοεθνικιστικο κινημα, που θα φιλοδοξει να διασωσει τον Ελληνισμό από τη νεοταξικη απειλή.

Κατα την προσωπικη μου γνωμη, ασφαλως…

Φυσικά το ότι ένα ρωμαλεο νεοεθνικιστικό κίνημα θα προτάσσει την ελληνορθοδοξία, με μηδενική ανοχή, ειδικα απέναντι στο Ισλαμ, δεν σημαινει και οτι θα απορριπτει ή θα αποδιωχνει τους ανθρωπους οποιουδηποτε αλλου δογματος ή τους αθεους.

Ενα πολιτικο κομμα δεν μπορει παρα να ειναι πολυσυλλεκτικο και να απευθυνεται σε ολους τους γνησιους Ελληνες, ασχετως θρησκευτικης πιστεως.

Άλλωστε μεταξυ της “πατρωας θρησκειας” και της ελληνορθοδοξιας, οι συγκρητικοι συσχετισμοι πειθουν οτι μιλαμε για την ίδια ψυχη, που διαρρει την ιδια σαρκα!

Προφανως κανενας γνησιος Ελληνας δεν θα θεωρειται πολιτης β΄ κατηγοριας επειδη θα ειναι ευαγγελιστης, καθολικος, άθεος, δωδεκαθεϊστης ή βουδιστης. Ακομα και μουσουλμανοι οπως οι μειοψηφιες που διαβιουν στη Ροδοπη, θα ειναι απολυτως αποδεκτοι και θα απολαμβανουν τον σεβασμο και την προστασια του νομου, για τη θρησκεια τους, αρκει φυσικα να μην προβαλουν επεκτατικες τασεις, οπως οι σουνιτες μουσουλμανοι της αφροασίας.

Το να προτασσεις μία συγκεκριμενη πιστη, στενα συνδεμενη με τη ιστορια σου, οπως η ελληνορθοδοξια, δεν σημαινει οτι μετατρεπεσαι σε εναν χριστιανοταλιμπαν!

Απλώς αναγνωρίζεις, αντιλαμβάνεσαι και τρέφεσαι από τις ρίζες σου, επιτρέποντας όμως και στους άλλους Έλληνες, να λάβουν τις δικες τους αποφασεις ελεύθερα, για το κατάλληλο πνευματικό έδαφος, που θα βοηθάει τις ψυχές τους να ανθίσουν…

Α, και κατι ακομα εν σχεση με την ελληνορθοδοξια…

Θα πρεπει να διδαχτουμε απο τη σοφη στρατηγικη του Ματεο Σαλβινι, οποιος ασπαζεται μεν τον καθολικισμο, αλλα συγκρουεται ανελεητα με τον οικουμενιστη Παπα!

Κατι αναλογο πρεπει να κανουμε και εμεις.

 

Οφειλουμε να διαφορισουμε τις θεσεις μας ως πιστοι ελληνορθοδοξοι, από τους κηρυκες της πανθρησκειας, τους μεταναστολαγνους και τους ισλαμοκαυλους της κλικας Ιερωνυμου!

  1. Προστασια της ελευθεριας της σκεψης και της εκφρασης – η δημοκρατικη δομη του νεοεθνικισμου

Ήδη από τα πρώτα κιόλας άρθρα του το προσχέδιο της Ιδρυτικης Διακήρυξης ξεκινάει με την απόλυτη αποδοχή και παραδοχή της δημοκρατίας, τόσο στους εσωτερικού θεσμούς του κόμματος, όσο και στη βαση των ιδεολογικων του αρχων

Χωρις υπερβολη θα σας ελεγα οτι τα πρωτα αρθρα αποτελουν ενα αναμφισβητητο δημοκρατικο μανιφεστο…

Από την Ιδρυτικη Διακηρυξη της ΕΛΑΣΥΝ

 

  • Στην δημοκρατική (άμεση ή αντιπροσωπευτική κατά περίπτωση) εκλογή όλων όσων ασχολούνται με τα κοινά, από το μικρότερο κομματικό όργανο μέχρι τον πρώτο πολίτη της χώρας.
  • Στην εμπέδωση του ιδανικού της Δικαιοσύνης που υλοποιείται από την κατάργηση της αντισυνταγματικής επιλογής της ηγεσίας της από την Κυβέρνηση και την εκλογή της από δικό της εκλεκτορικό Σώμα.
  • Στην εμβάθυνση της διάκρισης των εξουσιών με την συνταγματική απαγόρευση της υπουργοποίησης βουλευτών καθώς και την μεταπήδηση δικαστών στις άλλες μορφές εξουσίας.
  • Στην επαναθεσμοθέτηση του συνόλου των ατομικών δικαιωμάτων που περιγράφονται στο ισχύον Σύνταγμα με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες, με απόλυτη προστασία στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας, του οικιακού ασύλου, της οικογένειας, του απορρήτου της επικοινωνίας, της μητρότητας. Διαφύλαξη και υπεράσπιση της ιδιωτικής σφαίρας του πολίτη από κάθε μορφή τεχνολογικής παραβίασης από τρίτους ή τον δημόσιο τομέα μέσω της θεσμοθέτησης εναλλακτικών τρόπων ταυτοποίησης του προσώπου.
  • Στην κατάργηση του νόμου περί ευθύνης Υπουργών, την καθιέρωση ενιαίου συστήματος ευθύνης για τους πολίτες και τους άρχοντες, με εξαίρεση το ακαταδίωκτο της γνώμης και ψήφου των βουλευτών, την κατάργηση των ατελειών και την καθιέρωση ενιαίου συστήματος αξιολόγησης σε όλο το φάσμα του δημοσίου τομέα.
  • Στην καθιέρωση υποχρεωτικής εκπροσώπησης στα νομοθετικά όργανα του κράτους, του αποδήμου Ελληνισμού με συγκεκριμένη πληθυσμιακή ποσόστωση, καθώς και την θεσμοθέτηση Συμβουλευτικής Επιτροπής στο νομοθετικό έργο της Κυβέρνησης, από εκλεγμένους φορείς παραγωγικών τάξεων, που θα εναλλάσσονται με διετή θητεία.

Εμείς οι Έλληνες εθνικιστές και νεοεθνικιστές έχουμε δοκιμασει στο πετσι μας το κνουτο των αντιρατσιστικων νομων, την τρομοκρατια των αναρχοαπλυτων και τη διαρκη απειλη του κοκκινου χαφιε.

Ξερουμε πολυ καλα τι σημαινει να σου στερουν τη δυνατοτητα της ελευθερης σκεψης και εκφρασης.

Ενα νεοεθνικιστικο κινημα συνεπως δεν μπορει να αναπτυχθει σωστά παρα μονο σε συνθηκες απολυτως και ουσιαστικα, δημοκρατικες

 

Οι νοσταλγοι των φασιστικων και ναζιστικων πολιτικων κομματων του παρελθόντος αιωνος, θα πρεπει να καταλαβουν οτι, ναι μεν ο Μουσολινι ή ο Χιτλερ, πραγματοποιησαν σημαντικα άθλα, πολλα εκ των οποιων αξιζει να μελετηθουν και να εφαρμοστουν στις σημερινες συνθηκες, αναμορφωμενα βεβαιως μεσα απο τις συγχρονες οπτικες και διαδικασιες, ωστοσο η τελικη  καταστροφη τους οφειλεται ακριβως στην αλαζονεια, στην παραφροσυνη και στην αμετροεπεια στις οποιες μοιραια οδηγει η απολυτη εξουσια.

Και δεν πρεπει να επαναλαμβανουμε τα ιδια λαθη, για τα οποια η Ιστορια εβγαλε τις αποφασεις της!

Κοιταξτε γυρω σας, στην Ευρωπη.

Τα πιο πετυχημενα νεοεθνικιστικα κομματα, δεν θελουν ουτε να ακουουν για ναζισμο και φασισμό!

Και σωστά πράττουν.

Όσο σημαντικό έργο και αν αφησαν στον καιρο τους οι φασιστες [και η καθυστερηση της αντικαταστασης των Ευρωπαιων απο αφροασιατικες ρατσες οφειλεται κυριως σε αυτους] τώρα πια ανήκουν απλως στην ιστορία.

Η οποια δεν επαναλαμβανεται ει μη μονον ως φαρσα.

Και φυσικα δεν εχει κανενα νοημα να προσπαθούμε να ξαναζωντανεψουμε φαντασματα του παρελθοντος.

Ειμαστε αρκετα ικανοι, αρκετα γενναίοι, αρκετα Ελληνες, για να χτίσουμε τις δικες μας ιδελογιες, τα δικα μας μανιφεστα και τις δικες μας επαναστασεις, που θα απαντουν στα προβληματα των δικων μας καιρων.

Κι αυτο πραττουμε…

Παραρτημα: Προβολή σχετικών σχολίων

 

    Xristos-gera

 

    1) Η δημόσια διαβούλευση που έχει δρομολογήσει το Ε.ΛΑ.ΣΥΝ. μόνο ελπιδοφόρα μηνύματα μπορεί να φέρει.

   Δημόσια διαβούλευση: Το να μπορεί δηλαδή ο οποιοσδήποτε Έλληνας/Ελληνίδα να υποβάλει προτάσεις, ενστάσεις, διαφωνίες.

    Το να μπορεί ο ίδιος να υποδείξει ποιά πρέπει να είναι τα ΠΡΕΠΕΙ της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ.(τα θετικά της δηλαδή στοιχεία, ιδέες και κατευθύνσεις) και ποιά θα είναι τα αρνητικά του που δεν πρέπει να έχει.

    Και όλα αυτά εύκολα γράφοντας ο καθένας τις απόψεις του στο σπίτι του, από τον υπολογιστή του.

    Δεν νομίζω να υπάρξει ποτέ πιο εύκολος και πιο ανέξοδος τρόπος από αυτόν και πιο δημοκρατικός.

   

Το παρόν άρθρο Νο 2 είναι πολύ πλήρες.

    Από την μία ο Λευτέρης (σε μια σειρά άρθρων που θα δημοσιεύσει όπως μας είπε) θα βάζει κομμάτια της ιδρυτικής διακήρυξης της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ. και από την άλλη τα αναλύει και τα σχολιάζει.

   Είναι πλήρη;

    Μας εκφράζουν;

   Έχουμε να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε κάτι;

 

    Τα στελέχη της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ. αναμφισβήτητα έχουν μεγάλη εμπειρία από την λειτουργία ενός κομματικού σχηματισμού. Ενός εθνικιστικού κινήματος.

    Με 10, 20 μέχρι και 26 χρόνια «προϋπηρεσίας» στη χρυσή αυγή ή και σε άλλους εθνικιστικούς σχηματισμούς ή απλά ανένταχτοι εθνικιστές. Κάποιοι πολλά περισσότερα χρόνια.

 

   Γνωρίζουν πως δημιουργείται ένα κόμμα, πως πρέπει να είναι το καταστατικό του, τα μέλη του, οι υποστηρικτές του.

   Γνωρίζουν πως και πως είναι να παίρνεις μέρος στις εκλογές.

    Πως είναι να αναπτύσσεις το κίνημα μέσω των τοπικών ανά την Ελλάδα, μέσω των μ.μ.ε. (πανελλήνιας εμβέλειας και τοπικά κανάλια), μέσω του διαδικτύου.

   Γνωρίζουν πολλά τέλος πάντων.

   

    2) Δε νομίζω ούτε και σε αυτούς το facebook να είναι φιλικό, άρα όταν έρθει η ώρα το ρώσικο facebook (δηλαδή το vk.com) θα πρέπει να προστεθεί και αυτό μαζί με το twitter όπου έχουν λογαριασμούς κάποια στελέχη του.

    Όπως και για τα βίντεο δεν υπάρχει μόνο το youtube αλλά και πληθώρα άλλων πλατφορμών όπως το ρώσικο youtube (δηλαδή το https://rutube.ru) και πληθώρα άλλων.

 Με βασικό άξονα φυσικά το σαιτ της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ. στο οποίο ο οποιοσδήποτε μπορεί σε κάθε άρθρο του να σχολιάσει. Ναι τώρα που μιλάμε μπορεί όποιος θέλει να μπει και να σχολιάσει στο σαιτ. Είναι η καταγραφή(μία από τις πολλές) της πιο δημοκρατικής πολιτικής πρότασης που έχει γίνει πότε στον χώρο μας.

 

Μιας και είναι αρχή ακόμα, θα ήταν τέλειο να προσθέσουν το https://disqus.com για τον σχολιασμό των άρθρων.

   Είναι δωρεάν, είναι φανταστικό εργαλείο και θα εκτοξεύσει την αξιοπιστία της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ.

    Και θα πρόσθετα ότι κρίνεται υπέρ απαραίτητο.

   Εννοείται να υπάρχει μετριασμός σχολίων ή αν θα είναι ελεύθερο να υπάρχουν διαθέσιμα άτομα που να σβήνουν, να μπανάρουν ή να επιβάλουν τιμωρίες δημοσίευσης σχολίων όσο γίνεται πιο άμεσα.

   Προσέξτε: Όχι να μην δημοσιεύονται τα αρνητικά και επικριτικά σχόλια. Ίσα ίσα ΚΑΙ αυτά είναι που πρέπει να δημοσιεύονται γιατί αυτό σημαίνει ότι είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε κριτική.

    Αυτό άλλωστε σημαίνει δημόσια διαβούλευση όπως και καταγραφής της πιο δημοκρατικής πολιτικής πρότασης που έχει γίνει πότε στον χώρο μας.

 

   Φυσικά δεν θα δημοσιεύονται σε καμία περίπτωση σχόλια υβριστικά, ειρωνικά, λασπολογικά. Όπως στο twitter και το vk.com μπορείς και ΠΡΕΠΕΙ να μπανάρεις και να κάνεις έγκριση σχολίων έτσι και στο https://disqus.com της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ.

 

   Επίσης σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια με το περιεχόμενο του κάθε άρθρου της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ.

    Δεν μπορεί δηλαδή εδώ https://elasyn.com/2019/08/31/apo-ta-nisia-stin-makedonia-oi-lathrometanastes/ το άρθρο να κάνει λόγο για την λαθρομετανάστευση…και να υπάρχουν σχόλια…για την δημιουργία του Ελληνικού χρέους από το 1821 έως σήμερα(!!!)

   Δείχνει παντελή έλλειψη σεβασμού προς την Ε.ΛΑ.ΣΥΝ. από άτομα που τους αρέσει να κάνουν copy paste όπου βρεθούν και σταθούν. Τα έζησε και εδώ μέσα ο Λευτέρης πολλές φορές και όταν επιτέλους έκανε ΜΟΝΙΜΗ την έγκριση σχολίων το μπλόγκ του αναβαθμίστηκε.

Τι γίνεται όμως όταν υπάρχει κάποιο θέμα επικαιρότητας που θα ήθελαν κάποιοι να το σχολιάσουν και δεν υπάρχει αντίστοιχο άρθρο στο σαιτ της Ε.ΛΑ.ΣΥΝ.(δεν θέλουν δηλαδή να στείλουν e-mail αλλά κάπου…στο σαιτ να δημοσιοποιήσουν την άποψη τους;)

   Υπάρχει τρόπος.

   Δείτε για παράδειγμα το www.el.gr του Δ.Λιακόπουλου. Κάθε άρθρο του μπορεί να σχολιαστεί μέσω του https://disqus.com αλλά και μέσω της σελίδας https://www.el.gr/live/ (πάλι μέσω του disqus.com) μπορούν οι χρήστες-μέλη-σχολιαστές να δημοσιοποιούν τις απόψεις τους που δεν «χωρούν» στους σχολιασμούς άρθρων.

    Θα ισχύουν βέβαια οι παραπάνω περιορισμοί. Όχι δηλαδή η κάθε σαβούρα και το κάθε ανούσιο copy paste να δημοσιεύονται. Εννοείται όχι.

   

    3) Kαι τα προηγούμενα άρθρα(to No1 αλλά και όσα αναφέρονται στη νέα αυτή πολιτική κίνηση) είναι αυτοτελώς πλήρη θέλω να πιστεύω.

   Υπάρχουν πολλές θετικές απόψεις για τη νέα αυτή κίνηση, υπάρχουν και οι κλαψιάρηδες που τα έχουν βάψει μαύρα και δεν βλέπουν πουθενά ελπίδα. Υπάρχουν και οι κολλημένοι, υπάρχουν και οι υπέρ το δέον επιφυλακτικοί.

   Υπάρχουν και αυτοί που αυτοδιαψεύδονται από τα ίδια τα γραφόμενα τους.

   Υπάρχουν και κάποιοι που πιστεύουν ότι μόνο με τον Χ ή τον Ψ ως αρχηγό ενός εθνικιστικού κινήματος θα υπάρξει ελπίδα αλλά αυτός ή αυτοί οι αρχηγοί που επαγγέλλονται ούτε την άποψη τους ζητάνε ούτε ποια ήταν τα λάθη τους ζητάνε να τους υποδείξουν οι υποστηρικτές τους.

    Τους ζητάνε να μην κάνουν κριτική, να μην έχουν άποψη, να μην δημοσιοποιούν τις διαφωνίες τους. Τους ζητάνε να ακολουθούν τυφλά. Το ακριβώς αντίθετο από ότι βλέπουμε να γίνεται στην Ε.ΛΑ.ΣΥΝ.

 

    Όπου εσύ, ο κόσμος θα αποφασίσει με τη ψήφο του ποιους θέλει προέδρους, αρχηγούς, συντονιστικά όργανα.

 

    Ο καθένας με τις απόψεις του λοιπόν και το μέλλον θα δείξει.

   

   

.

ΓΟΡΓΩ

Αγαπητέ Λευτέρη,
αρχικά να επικροτήσω την επιλογή να δημοσιεύσεις αυτή τη σειρά κειμένων, έτσι ώστε να γίνει ένας ουσιαστικός διάλογος.
Διαβάζοντας τις αρχές του νέου κινήματος δεν βρίσκω κάτι λάθος ή διφορούμενο, αλλά φυσικά υπάρχουν πολλά που θα πρέπει να προστεθούν ή να αναλυθούν.
Λόγω προηγούμενης ενασχόλησης με το χώρο, θα ήθελα να πω χίλια μπράβο στο σημείο που αναφέρεται ότι πρέπει να μην υπάρχει προσωπολατρία. Οι εποχές άλλαξαν, και επιπλέον η κοινή λογική επιβάλλει τη συμμετοχή πολλών σε μεγάλα βήματα. Η “αρχή του ενός” που βιώσαμε μέσα στη Χρυσή Αυγή, δυστυχώς κατέστρεψε ένα μεγάλο εγχείρημα και τα αποτελέσματα προσπαθειών ετών, προσπάθειες για τις οποίες δώσαμε αίμα, κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Ένα άλλο σημείο που πρέπει να αναφερθεί και να αναλυθεί περαιτέρω, και φυσικά να δρομολογηθούν και επιπλέον διαδικασίες από όσες ήδη έχουν(αν διαβάσουν οι αναγνώστες το ιστολόγιο του κόμματος και δουν και την διαδικτυακή εκπομπή “Επανελλήνισις” θα δουν ότι ήδη προχωράνε πράγματα) είναι η δημιουργία και η εύρυθμη λειτουργία κομματικού μηχανισμού όπως πολύ σωστά αναφέρεις.
Ο κομματικός μηχανισμός πρέπει να αφορά όλες τις διαδικασίες που αφορούν ένα κομματικό φορέα. Από την επιλογή επικεφαλή, συντονιστικών επιτροπών κλπ., από τη διεκπεραίωση υποθέσεων πολιτών, ως και αυτές που φαντάζουν ασήμαντες όπως τις καθημερινές λειτουργίες ενός γραφείου τοπικής οργάνωσης, τη λειτουργία ενός ιστολογίου κ.α. Παρεμπιπτόντως εδώ να διευκρινίσω ότι όταν λέμε διεκπεραίωση αιτημάτων πολιτών δεν εννοώ ρουσφέτια και λοιπές αηδίες, αλλά δίκαια ουσιαστικά αιτήματα που έχουν να κάνουν με κοινωνικές αδικίες, ή με αδιαφορία του κρατικού μηχανισμού.
Σε αυτό θέλω να επιμένετε πολύ εσείς εκεί στην Εθνική Λαϊκή Συνείδηση και να είστε κάθετοι στη σωστή δημιουργία και στελέχωση αυτού του μηχανισμού, γιατί χωρίς αυτόν θα έχουμε τα καλά που είχαμε τόσα χρόνια με τη Χρυσή Αυγή. Δεν θα το πλατειάσω αλλά πρέπει να αναφέρω ότι 10 φορές τουλάχιστον από την τοπική μου οργάνωση έστειλα σοβαρότατα θέματα για να ασχοληθούν, τα περισσότερα μάλιστα ήταν τόσο σημαντικά ώστε έχρηζαν επερωτήσεις, τα οποία όπως καταλαβαίνετε κατέληξαν στον κάλαθο των αχρηστων

Για την επόμενη μου πρόταση ήδη φαίνεται ότι γίνονται καλά πράγματα στον χώρο. Θα ήθελα να δω ένα κόμμα το οποίο να αντιπροσωπεύει όλη την κοινωνία σε ανάλογες ποσοστώσεις. Κάπως έτσι ξεκίνησε πριν από χρόνια και η Χρυσή Αυγή για να καταλήξει σε αυτό το έκτρωμα.
Ένα λαϊκό νεοεθνικιστικό κίνημα πρέπει να έχει έρεισμα σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και να αποτελείται το ίδιο από εκπροσώπους αυτών των ομάδων. Ξέρω ότι αυτό είναι ένα ρίσκο από τη μια, αλλά από την άλλη μπορεί να αντισταθμιστεί από μια ισχυρή ομάδα τεχνοκρατών η οποία να μπορεί να διατυπώσει και να προτείνει εφαρμόσιμες λύσεις με τον πρέποντα τρόπο για κάθε ομάδα. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ακολουθήσουμε αυτό το πρότυπο ετών «γιατρός, δικηγόρος, πολιτικός μηχανικός», όχι ότι απαξιώνω τις ειδικότητες αλλά σε καμία περίπτωση π.χ. δεν μπορεί να κατανοήσει ο γιατρός με την ίδια ευκολία τις ανάγκες ενός αγρότη καλύτερα από έναν αγρότη ή από έναν γεωπόνο.
Όλοι μαζί σε σωστό πλαίσιο συνεργασίας μπορούμε να κάνουμε θαύματα, και με την ύπαρξη σωστών επιτελείων σε κάθε τομέα μπορούμε να «εκμεταλλευτούμε» ο ένας τη δύναμη του άλλου καθώς επίσης και τις περιστάσεις για την επίτευξη σωστών αποτελεσμάτων.
Και να τελειώσω(για σήμερα!) συμφωνώντας σε ένα σημείο το οποίο αναφέρεις στο άρθρο 2 που έχεις δημοσιεύσει αλλά έχει άμεση σχέση με το 1.
Ένας νέοθνικιστικός φορέας, όπως αναφέρεις δεν πρέπει να διέπεται από ιμπεριαλιστικές αρχές, από μεγαλοιδεατισμό, από αλυτρωτικές παπαρδέλες κλπ. και κυρίως από μιλιταρισμό(όχι πως δεν μας αρέσει αλλά όπως και να το κάνουμε δεν αντιπροσωπεύει τη συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας). Σε τελική ανάλυση δεν απευθυνόμαστε σε φαντάρους και στρατόκαυλους(μόνο). Και επιπλέον πρέπει να μην είμαστε αιθεροβάμονες. Ξέρουμε ποια είναι η Ελλάδα του τώρα και ποιες είναι οι δυνατότητες της στην παρούσα φάση.
Όχι παιδιά δεν μπορούμε να πάρουμε την Πόλη, ούτε να λειτουργήσουμε την Αγία Σοφία(αν και θα το θέλαμε σίγουρα).
Πρέπει απλά να παλέψουμε για να διασφαλίσουμε στις επόμενες γενιές, ότι ίσως επειδή κάποιοι τρελοί το 2019, δεν το έβαλαν κάτω, και αποφάσισαν να ακολουθήσουν το δύσκολο δρόμο, ότι ίσως ξαναδούμε λαμπρές μέρες και μια Ελλάδα όπως τη θέλουμε με όλα τα μεγαλεία που της αξίζουν.
Συγνώμη αν το παράκανα με το τεράστιο κείμενο(είναι και άλλα που ακολουθούν σε επόμενο) αλλά ελπίζω να γίνει τροφή για σκέψη.
Από την πατρίδα του εθνικισμού με ευχές για καλή πορεία.

  1. Γοργώ 9 Σεπτεμβρίου 2019 – 1:41 μ.μ.

    Αγαπητέ Λευτέρη,
    να ‘μαι και πάλι να σχολιάσω το δεύτερο άρθρο σου το οποίο με προβλημάτισε σε ένα σημείο του και αυτό είναι το πρώτο που αναφέρεις, δηλαδή το θέμα της λαθρομετανάστευσης.
    Δεν εννοώ ότι στη διακήρυξη έχουν οι άνθρωποι λάθος αλλά υπάρχει μια ασάφεια.
    Στην επιβολή αυστηρότατων ποινών που θα εφαρμόζονται απαρέγκλητα για ειδεχθή εγκλήματα, την επαναρρύθμιση του δικαιώματος άμυνας του πολίτη εντός της ιδιοκτησίας του, την άμεση απέλαση αλλοδαπών εγκληματιών, την εισαγωγή λειτουργικού και αξιόπιστου σωφρονιστικού συστήματος και τη διεύρυνση του ορκωτού συστήματος στο σύνολο των κακουργημάτων και στα σοβαρότερα πλημμελήματα, με στόχο την πραγματική αξιοποίηση του λαϊκού περί δικαίου αισθήματος του πολίτη από την Δικαιοσύνη.
    Ίσως ήταν λάθος να παραβάλλεται σε αυτό το σημείο όλο το σώμα της παραγράφου, μιας και δεν αφορά μόνο τη λαθρομετανάστευση ή και τη νόμιμη ακόμα(μετανάστευση) θέλω να πιστεύω.
    Με άλλα λόγια θέλω να πω ότι όλα αυτά πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα σε όλες τις περιπτώσεις, είτε αυτές αφορούν ξένους είτε Έλληνες. Βέβαια εδώ μπορεί να μου αντιπαραβάλλεις ότι οι στατιστικές έχουν αποδείξει ότι συνήθως τα πιο βίαια εγκλήματα τελούνται από αλλοδαπούς αλλά αυτό είναι άσχετο με την επιβολή δικαιοσύνης.
    Όσον αφορά το δικαίωμα άμυνας του πολίτη και σε αυτή την περίπτωση θα συμφωνήσω τονίζοντας και πάλι ότι δεν μας ενδιαφέρει η εθνικότητα του επίδοξου ληστή. Αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο απ’ όλα είναι να μπορούμε να υπερασπιστούμε την οικογένεια και τα υπάρχοντα μας χωρίς να μας «κλείσουν μέσα». Δηλαδή συμφωνώ να έχουμε δικαίωμα οπλοφορίας ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΛΟΙ.

  2. Γοργώ 9 Σεπτεμβρίου 2019 – 1:42 μ.μ.

    Πρέπει να υπάρχει φορέας που να εξετάζει διεξοδικά τις αιτήσεις, και να λαμβάνει υπόψη του πράγματα όπως: πνευματική αστάθεια, δυνατότητα χειρισμού όπλου, ύπαρξη παιδιών στο σπίτι και πολλά άλλα. Ένα όπλο μπορεί να είναι σωτήριο ακόμα και αν δεν το χρησιμοποιήσεις κανονικά αλλά μόνο για εκφοβισμό, αλλά μπορεί να είναι ολέθριο εξίσου στα χέρια ενός ανισόρροπου κομπλεξικού.
    Δεν περιμένεις από μένα να μάθεις τι αίσχη γίνονται εδώ και χρόνια στην Αμερική όπου σε κάποιες πολιτείες επιτρέπεται η οπλοφορία. Τα διάφορα μακελειά σε σχολεία και άλλους δημόσιους χώρους τα λένε όλα.
    Τώρα όσο αφορά τη διαφορά μεταξύ λαθρομεταναστών και προσφύγων να ένα άλλο σημαντικό ζήτημα. Είμαστε Έλληνες, βιώσαμε την προσφυγιά και την καταφρόνια, οφείλουμε στις ιστορικές μας μνήμες να διακρίνουμε τους πρόσφυγες. ΟΜΩΣ πρέπει να υπάρχει πέραν ενός συστήματος το οποίο πρέπει να διέπεται από αυστηρά κριτήρια για το χαρακτηρισμό των προσφύγων και ταχύτητα στις διαδικασίες, γιατί με μια αίτηση που μπορεί να κάνει τόσο ο Σύριος που είναι πράγματι πρόσφυγας, όσο και ο Μαροκινός μαχαιροβγάλτης ο οποίος έπεσε σε κεσάτια στην πατρίδα και είπε να κάνει υποκατάστημα στο Ελλαδιστάν, μπορούν να μένουν μήνες(έχω ακούσει και για περιπτώσεις ετών) ανενόχλητοι στη χώρα μας, και ο μεν ένας να μην μπορεί να δουλέψει να ταΐσει τα παιδιά του και ο άλλος να σφάζει ανενόχλητος για δέκα ευρώ τους άτυχους που θα βρεθούν στο δρόμο του.
    Επίσης θα συμφωνήσω στο ότι πρέπει να υπάρχει αυστηρότατη νομοθεσία για την παροχή ιθαγένειας. Και να συμπληρώσω, καθώς είμαι σίγουρη πως συμφωνείς, πως απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή της, πέραν των γραφειοκρατικών διαδικασιών, ότι πρέπει να απαιτείται ΚΑΛΗ(όχι επαρκής) γνώση της ελληνικής γλώσσας και της ιστορίας, όπως ήδη εφαρμόζεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού.
    Επίσης για την επανεξέταση του τρόπου κτήσης ιθαγένειας στους «παλιότερους» μετανάστες, προτείνω το βάθος 20ετίας στην έρευνα καθώς τα μεταναστευτικά ρεύματα είναι από το 1991.
    Βέβαια παιδιά ότι και να λέμε που να αφορά τα νομικά, τα γλωσσικά, τα ιστορικά και τα άλλα ζητήματα, υπάρχει ένα πρόβλημα που τα ξεπερνά όλα και πρέπει να γίνει μια διεξοδική έρευνα για τον τρόπο αντιμετώπισης του. Αυτό είναι η ΓΕΝΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ.
    Δηλαδή όσο και να τους περιορίσεις, σε όσα καλούπια και να τους βάλεις αρκετοί από αυτούς δεν θα πάψουν ποτέ να μας θεωρούν άπιστους επειδή δεν είμαστε μουσουλμάνοι, μαλάκες εσάς τους άντρες που μας επιτρέπετε να κυκλοφορούμε εμείς οι γυναίκες, πουτάνες εμάς τις γυναίκες που κυκλοφορούμε εκθέτοντας τα πρόσωπά μας(καλά αν βάλουμε και σορτς άξιες λιθοβολισμού) κ.α. Η θρησκεία και η κουλτούρα τους επιτρέπει να μας σκοτώσουν, να μας κλέψουν, να μας φάνε τις γάτες και τους σκύλους, να αυτοδικήσουν και να σκοτωθούν μεταξύ τους και εκεί πρέπει να υπάρχει ένα σοβαρό νομοθετικό πλαίσιο το οποίο να υπερασπίζει τον ντόπιο πληθυσμό για όσο καιρό έχουμε την ατυχία να τους φιλοξενούμε.

  3. Γοργώ 9 Σεπτεμβρίου 2019 – 1:43 μ.μ.

    Πάμε τώρα στην ομοφυλοφιλία. Όχι στις φυλετικές ταυτότητες(και ειδικά από ανηλίκους), όχι στις εγχειρήσεις αλλαγής φύλου χωρίς τη σύμφωνη γνώμη ψυχιάτρων και ειδικών(και αυτό ακόμα με επιφύλαξη) και σε καμία περίπτωση υιοθεσίες από ομόφυλα ζευγάρια. Σε καμία περίπτωση τα καραγκιοζοφεστιβάλ τους, τα οποία προσβάλλουν και τους ίδιους.
    Ναι όμως σε ένα καλά νομοθετημένο σύμφωνο συμβίωσης. Πρέπει να υπάρχουν νόμοι που να καθορίζουν τις λεπτομέρειες αυτών των μορφών συμβίωσης και το τι συμβαίνει σε περιπτώσεις «χηρείας» και από κοινού απόκτησης περιουσίας. Μπορεί αυτό που γράφω να ακούγεται αιρετικό, αλλά επειδή ο ρατσισμός δεν έχει να κάνει μόνο με ράτσες αλλά και με κατηγορίες ανθρώπων, και επειδή δεν είμαστε ρατσιστές, οφείλουμε να σεβόμαστε την επιλογή του συνανθρώπου μας ως προς τη σεξουαλική του αυτοδιάθεση, και ως προς το γεγονός ότι όπως και εμείς δικαιούμαστε και επιλέγουμε αργά ή γρήγορα να μοιραστούμε τη ζωή μας με κάποιον, έτσι κάνουν κι αυτοί στις περισσότερες περιπτώσεις.
    Όσο για την ορθοδοξία φυσικά και πρέπει να επιμείνουμε στην αναπτέρωση του θρησκευτικού αισθήματος χωρίς να υποτιμούμε τους πιστούς άλλων θρησκειών, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θίγουν εθνικά θέματα(σουνίτες), και δεν προβαίνουν σε συμπεριφορές οι οποίες βλάπτουν το έθνος και το κοινωνικό σύνολο εννίοτε(μάρτυρες του Ιεχωβά – κοινωνική στρατιωτική θητεία, άρνηση στο αγαθό του αίματος ακόμα και στα παιδιά τους, επίμονος προσυλητισμός).
    Προσωπικά βλέπω μάλιστα σε μερικές θρησκείες μια πολύ καλή διάθεση προς τον εθνικιστικό χώρο, και μια πολύ καλή ευκαιρία για να γίνουν συζητήσεις και αξιόλογες εκδηλώσεις θρησκευτικού και ιστορικού περιεχομένου, πάντα σε συνάρτηση με το εθνικό συμφέρον. Ίσως αυτό να ακούγεται λίγο γραφικό ή ρομαντικό αλλά όπως αναφέρεις πρέπει να διαπιστώσει το μεγαλύτερο μέρος του νεοεθνικιστικού χώρου ότι δεν μας χωρίζει τίποτα π.χ. με τους πιστούς της αρχαιοελληνικής θρησκείας, αλλά αντίθετα μας ενώνει το κοινό όραμα.


  4. Γοργώ 9 Σεπτεμβρίου 2019 – 1:43 μ.μ.

    Σε αυτό το σημείο θα ήθελα όμως να ανοίξει μια συζήτηση σχετικά με το διαχωρισμού κράτους – εκκλησίας. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι εν μέρει αυτό πρέπει να γίνει. Πρέπει να απαγκιστρωθεί ο κλήρος από το κράτος και ένας σοβαρότατος λόγος για να γίνει αυτό είναι για να επέλθει κάθαρση τόσο στα υψηλά κλιμάκια όσο και στους λαϊκούς. Ας αποδείξουν οι κληρικοί «μικροί» και «μεγάλοι» ότι όντως είναι οι πνευματικοί μας ποιμένες. Ας κοπεί η κρατική χρηματοδότηση(που αν γίνει η εκκλησία με την τεράστια περιουσία της δεν νομίζω να αντιμετωπίσει οικονομικό πρόβλημα, απλά πρέπει να αναδιοργανώσει τον τρόπο λειτουργίας της), και οι μισθοδοσίες και ας προσπαθήσουν οι ποιμένες με νέες μεθόδους να είναι επιτυχημένοι, το οποίο σημαίνει να είναι οι σημαιοφόροι στους εθνικούς αγώνες μας. Πιστέψτε με αν γίνει κάτι τέτοιο θα ξεχωρίσουν οι πνευματικοί άνθρωποι, από τους τυχάρπαστους και τους καριερίστες.
    Και να ξεκαθαρίσω ότι μιλώ για το οικονομικό και το διοικητικό κομμάτι της εκκλησίας, μην τυχόν και σπεύσουν μερικοί να πουν ότι πρέπει να καταργηθούν τα θρησκευτικά, το θρήσκευμα στα δημόσια έγγραφα, η θρησκευτική ορκωμοσία κλπ.
    Δεν θα σε ζαλίσω κι άλλο αναλύοντας τα περί ελευθερίας λόγου Λευτέρη, εγώ τα λέω ανάποδο φασισμό, και τα έχουμε βιώσει στο πετσί μας. Συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα.
    Αυτά για την ώρα και θα ακολουθήσει άλλο ένα κείμενο, σχετικά με τις ευκαιρίες που παρουσιάζουν οι εκμεταλλεύσεις των ΑΟΖ και τις σωστές συνεργασίες, και την εκπαίδευση.
    Ευχαριστώ για το βήμα.

 

https://panusis.blogspot.com

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Συμφωνώ με τις θέσεις του νέου κόμματος και με την γνώμη του γράφοντος σε ειδικότερα θέματα τα οποία και αναλύονται. Θα ήθελα όμως να επισημάνω χωρίς να μακρηγορήσω τα εξής:
    – η αρχαία γλώσσα θα πρέπει να διδάσκεται με τρόπο προσιτό και αρεστό στα παιδιά της Α’ Βάθμιας παιδείας έτσι ώστε να την αγαπήσουν και να την κάνουν κτήμα τους και κομμάτι της ψυχής τους.
    – η διδαχή της θα πρέπει να γίνεται όπως διδάσκεται στο εξωτερικό (σύμφωνα με άρθρο που διάβασα πρόσφατα) δηλ. οι ξένοι μαθαίνουν να μιλούν αυτήν την γλώσσα και δεν στέκονται μόνο στην σύνταξη και την γραμματική. Τα παιδάκια λοιπόν της έκτης δημοτικού θα πρέπει να μπορούν πλέον να μιλούν σε ικανοποιητικό βαθμό την αρχαία γλώσσα και να διαβάζουν σχετικά με ευκολία ένα βατό αρχαίο κείμενο.

    ευχαριστώ για την φιλοξενία και εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία στην προσπάθειά σας.
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΠΑΤΡΑ

Απάντηση